lördag 18 september 2010

Tess & Adde -fotot lånat från Tess


Jag har verkligen de finaste bland vänner!


Tess & Andreas har ställt upp såå ofantligt mycket de senaste dagarna.

Ni är guld värda !!!

Imorse lämnade jag hundarna (Pappa kom med Danso igår kväll) på dagis, de brukar aldrig vara där då jag är ledig men nu när jag är sjuk så är det väldigt skönt med avlastning under dag tid - promenader, hur korta de än är tar på krafter man som sjuk inte har.

Tess & Andreas hämtade hundarna från dagis åt mig -har jag sagt att de är underbara ;)

Innan hemfärden från dagis fick Atlas & D/D busa på fältet bakom dagis.

Det var två härligt trötta vovvar som mötte mig på parkeringen då Tess & Andreas släppte av dem tidigare ikväll.





1 kommentar:

Tess sa...

men mitt söta hjärta!! Vad gullig du är :) det är klart att vi hjälps åt! Du ställer ju upp så sjukt mycket på oss!!! Love u hoppas du är bättre!!!

Pusssisar