onsdag 15 september 2010

Förkylnings tider..

En rejäl förkylning håller mig hemma från jobbet för 3e dagen i rad.
Febern ja den tycks ha kommit för att stanna.
Att vara hundägare & sjuk tar på krafterna.
Blir enbart korta.. korta.. rastnings promenader med Diva -Danso är hemma hos m/p.
Så när underbara Tess ringde igår & erbjöd sig att ta med Divisen på kvällspromis i Skåreskogen blev jag otroligt glad & oerhört tacksam!!
-Diva som tidigare under dagen enbart varit ute på korta rastnings turer blev tok glad när Tess & Atlas hämtade henne.

Atlas & Diva i Skåreskogen 2010

-foton lånade från Tess


Imorse vaknade jag av sötaste smset, fina Tess ville ta med Diva på morgonrundan med Atlas. Så strax före 9 imorse hämtade Tess en alldeles nyvaken Diva.

Diva sover nu utsträckt brevid mig i soffan -Trött efter morgonens promenad & bus med finaste kompisen Atlas.

Jag är oerhört tacksam för all hjälp hjärtat!!


Inga kommentarer: