fredag 6 januari 2012

Annons

När jag för  ca 4 år sedan letade stallplats till min fina prins, nappade jag på en annons på blocket.
Den annonserande stallplatsen låg några km ifrån mina föräldrar vilket inte kunde bli bättre.
Besökte gården och den ev stall platsen - allt kändes sååå bra! Men planerna ändrades
& det blev aldrig av att Tino flyttade dit.

Tino såldes hösten 2009  <3 <3 <3

Under en tid åkte jag inte alls ut till stallet - orkade helt enkelt inte...

Blev tillfrågad att vara medryttare åt en tjej på klubben ute  på Hammarö, så under en period red jag en super mysig Arab.

     Under våren 2010 fick jag ett av de finaste  förtroenden, att ta hand om två
underbara hästar. Hendrix & Ville - charmknuttar båda två!! <3 <3

Hendrix & Ville ägs av den tjej som jag ovan skrev annonserade ut stall plats flera år tidigare.

Jag har hittat de bästa av hästar & fått en vän för livet.







Älskar Dig Tino 

Foto: Karin Hermannson


Foto: Karin Hermansson

Foto: Karin Hermansson
Ville


Hendrix

Nu är det dags för Onepicen, krypa upp i soffan med Ben & Jerry´s & bara se på new moon ( älskar Twilight filmerna!!)

Natti Natt!!

Inga kommentarer: